loading...

novinweb

بازدید : 257
11 زمان : 1399:2

تاريخچه برند ايپوز


تاريخچه ايپوز(EPOS)

ريشه

ريشه شركت ايپوز به سال 1925 بر مي گردد.در همان سال جيمز اوبرت كارخانه ساعت سازي را در كشور سوييس تاسيس كرد و آنجا را كه مركز توليد ساعت مچي هاي مكانيكي در دنيا بود را راه اندازي كرد.جيمز اوبرت يك مهندس مكانيك مشتاق بود كه زندگي را براي توسعه مكانيزم هاي ساعت اختصاص داد.اواستاد وكارشناس ارشد در هنر خود بود و بيشترين تلاشش را با تمركز بر پيشرفت تكنيك هاي كرنوگراف و ساعتهاي زنگي انجام داد.طبق عادت و رسوم ساعت سازان,او دانش خود را به همسر خود,ژان فيلون منتقل كرد.كسي كه بعدها براي سالهاي متمادي سازنده و پيشتاز توسعه برند ايپوز شد.

منشا ايپوز

در اوايل دهه 80,داستان موفقيت ساعتهاي سنتي و قديمي سوييس متوقف شد.تكنولوژي جديد كوارتز به طور چشمگيري چهره صنعت ساعت سازي را تغيير داد.هيچ كس ديگر نمي خواست ساعتهاي مكانيكي توليد كند به استثناء چند برند لوكس.پيتر هومز,يك متخصص با تجربه در زمينه ساعت سازي در سوييس كه يكي از معدود كساني بود كه هنوز به آينده ساعتهاي مكانيكي اميدوار بود.با اين چشم انداز,او و همسرش ارنا تصميم گرفتند شركت خود را در سال 1983 تشكيل دهند.MONTRES EPOS SA

داراييهاي اصلي آنها اشتياق به ساعت هاي مكانيكي و دانش فني مورد نياز براي ايجاد شاهكارهاي مكانيكي بود.ارتباطات شخصي با افراد كليدي در صنعت ساعت سوييس و همچنين اطلاعات وسيع از بازار جهاني ساعت,پيتر هوفر را قادر ساخت تا برند ايپوز را به خوبي به جلو هدايت كند.از همان ابتدا,هوفر توسط جين فيلون حمايت شد كه نيروي محرك بسياري از نوآوريهاي ايپوزبود.هوفر به مدت 20 سال به طراحي وي تكيه كرد و مجموعه خيره كننده اي را با استفاده از مكانيزم هاي جذاب با همكاري نزديك جان فيلون ايجاد كرد.

عصرجديد

در اوايل سال 2000,پيتر هوفر به دنبال جانشيني بود كه علاقه به صنعت ساعت سازي مكانيكي سوييس داشته باشد و او در نهايت در اين اشتراك گذاري به خانواده چانگ فاستر كه خانواده اي با سابقه عميق در صنعت ساعت سوييس بود را پيدا كرد.ارسلا كه به عنوان رييس جديد شركت انتخاب شد و از يك خانواده ساعت ساز سوييسي بود.همسر او تامي,كه به عنوان مدير عامل شركت كار مي كرد تجربه زيادي در صنعت ساعت سازي سوييس داشت.آنها با همكاري هم سهام شركت را از پيتر هوفر در سال 2002 خريداري كردند و از آن زمان تاكنون نام تجاري ايپوز را توسعه داده اند و محصولات را گسترش داده اند.ميراث طولاني با دانش آنها همواره روي ايجاد شاهكارهاي بسيار پيچيده مكانيكي با قيمت هاي مرقون به صرفه متمركز شده بود و هميشه با شعار هنر در ساخت ساعت به جلو حركت مي كردند.

هنر در ساخت ساعت

با توجه به روح پيشگام و حسن كمال ساعت سازان,سوييس در طول قرون داراي شهرت جهاني منحصر است.ماموريتEPOS حراست از اين ارزشهاي سنتي با استانداردهاي بالا و به روز بود.ساعتهاي EPOS با اشتياق بسيار بالايي طراحي شد و توسعه يافت.كارگاههاي جديدي هم در كوههاي جورا جهت توليد در نظر گرفته شد و از جمله مناطقي بود كه هميشه معروفترين در صنعت ساعت سازي بود.قلب هر ساعت ايپوز با انرژي مكانيكي كار مي كند و سازه هاي اصلي آن را توليد كنندگان به نام سوييسي توليد مي كنند و سپس توسط ساعت سازان ايپوز طراحي و مونتاژ مي شوند.ذهن خلاق طراح در ساخت ساعت مكانيكي كه در دست,بسيار دقيق تزيين شده است و خود نمايي مي كند كه مالك ساعت آن را تحسين كند.مجموعه هاي ايپوز به شدت توسط دوست داران ساعت دنبال مي شود.ساعت هاي اتوماتيك و كوكي كه با كيفيت بالا توسط ايپوز ارائه مي شود.اما هنوز هم با قيمت مقرون به صرفه و در نظر گرفتن ميراث قديمي سوييس.آنها واقعا سزاوار نام هنرمند در صنعت ساعت سازي هستند.

پايه موتورهاي ايپوز

ايپوز غالبا از موتورهاي مكانيكي سوييسي استفاده مي كند.تامين كنندگان موتورهاي ايپوز عبارتند ازSELLITA و ETA كه خود متشكل از UNITAS,VALJOUX,RESEUX مي باشد.

نوآوريهاي ايپوز

ايپوز افتخارات خود را با اختراعات داخلي خود در صنعت ساعت سازي كامل كرد.از آن جمله تاريخ عمودي بزرگ,شاخص 24 ساعته با جهش زياد كه اين مكانيسم بسيار پيچيده و نياز به مهارت ساعت سازي بسيار بالا دارد كه هر ساعت را به يك اثر هنري تبديل مي كند.

EPOS HUNDERTWASSER WATCH

اين اثري از يك هنرمند اتريشي شناخته شده به نام HUNDERTWASSER كه بيش از هفت سال طول كشيد تا اين شاهكار تكميل شود كه بعد توسط ايپوز در نسخه هاي محدود در سال 1993 توليد شد.اين ساعت از فلز طلاي سياه رنگ ساخته شده است و در طرح هاندروارس معمولي طراحي شد.ساعت دو طرفه با دو زمان متفاوت.درست به فلسفه هنرمند سازنده.

EPOS VERTIGO

در اين مدل ايپوز يك ساعت با بند چرم توليد كرده است.قاب متحرك مستطيل دو طرفه با دو صفحه و دو زمان متفاوت اين مدل را معرفي مي كند.

EPOS REF: 3167 POWER RESERVE

اين مدل با نشانگر رگلاتوري ذخيره نيرو در عدد 9 مجهز است.ايپوز با موتور PESEUX 7046 بر اساس حالت مچ با طراحي ظريف و با استفاده از فلز استيل ساخته شده است.

EPOS REF: 3231 RGULATOR WITH MOONFACE

اولين مدل رگلاتور جهان با نمايش موقعيت ماه در آسمان با موتور مكانيكي و موتور با استفاده از فولاد ضد زنگ در قاب ساعت ساخته شده است.

EPOS REF: 3297 BIG DATE

يكي از نوآوريهاي بزرگ در ايپوز در اين مدل مي باشد.اين شاهكار مكانيكي بر روي يك موتور UNITAS 6498بنا شده است و با استفاده از موتورهاي قديمي با نقشه جديد از VENUS S.A كه مهندسان ايپوز اين موتور را با نشان دادن تاريخ بزرگ روي عدد 12 تغيير داده اند.

EPOS REF: 3340 8DAYS

اين شاهكار ساخته شده بر پايه يك موتور هشت ساله قديمي مي باشد.اين ساعت كوكي هشت روز ذخيره شارژ نگه مي دارد.زيبايي مكانيكي آين مدل را مي توان در لايه هاي باز ساعت در صفحه تماشا كرد.طراحي هاي منحصر به فرد نام ايپوز را براي سالها مورد توجه قرار داده است.در ميان ساعتهاي ايپوز اين مدل جايزه GOLDENE UNRUH را به دست آورده است كه زيباترين ساعت سال 2004 در كلاس خود را شامل مي شود.

EPOS REF: 3373 FIVE MINUTE REPEATER LIMITED EDITION

نسخه ويژه و منحصر به توليد 200 قطعه در دنيا با موتور اتوماتيك ETA2892 از جنس فولاد ضد زنگ و مجهز به يك تكرار كننده 5 دقيقه اي در عدد 8 مي باشد.از فلز استيل با درج خلوص 316 و يك شيشه كريستال ضد خراش ساخته شده است.

EPOS REF: 3375 TOURBILLON LIMITED EDIETION

هر ساعت توربيلون نماد فرهنگ ساعت سازي مي باشد.اين نماد ساخت ساعت سنتي سوييس مي باشد و نياز مبرم به ساخت با دست و استفاده از بهترين ساعت سازان است و چنين توانايي اهميت بالايي دارد و توجه دوستداران ساعت را به خود جلب مي كند كه بايد در كلكسيون هاي معتبر هم قرار گيرد.شور و شوق در توليد ساعت منجر به ساخت يك ساعت با چنين پيچيدگي مي شود.موتور توربيلون به طور معلق با حركت دست پرواز مي كند و داراي يك پالت مكانيكي مي باشد و اين مدل به ميزان 110 ساعت شارژ نگه مي دارد.قسمت باز صفحه به شما اجازه مي دهد تا حركت موتور را لحظه اي تماشا كنيد.علاوه بر قسمت باز صفحه دايره اي هم در ساعت 12 طراحي شده است كه نشانگر تاريخ مي باشد و شما مي توانيد تمام نمايش جادويي موتور توربيلون را از درب پشت ساعت هم نظاره كنيد.

EPOS REF: 3383 BIG DATE VERTICALE

هنرنمايي ايپوز از طريق يك شاهكارزيبا.نمايش بزرگ تاريخ عمودي در ساعت 9 منحصر به فرد در سراسر جهان است.طراحي خاص و پيچيده مكانيكي اين ساعت را متفاوت جلوه مي دهد.ابداع تقويم عمودي در ساعت 9 تجليل از سنت ساعت سازي سوييس توسط ايپوز ميباشد.اين موتور در موتورهاي VENUS S.A قبلا توليد شده و ايپوز اين مدل را اصلاح كرده است.

EPOS REF: 3390 24H

ايپوز منحصر به فرد در توسعه كار.اين مدل با همان موتور اتوماتيك ETA 2892 و اصلاح شده توسط مهندسان ايپوز مي باشد و اين شاهكار روز شما را با شماره كامل 24 ساعته همراه مي كند.نمايش تاريخ در ساعت 6مي باشد.فلز استيل در قاب با شيشه ضد خراش كريستال كه در پشت ساعت هم به كار رفته است.24 ساعت شماره كه به روز و شب تقسيم شده است كه اين باعث خواندن سريع زمان با يك تصوير فوق العاده از آسمان ستاره اي و شاخص هاي لومينست مي باشد.

EPOS REF: 3391 BLUE STARS

اين مدل با طراحي مدرن از يك ساعت كلاسيك و تفسير موقعيت ماه در آسمان با يك طرح شفاف از آسمان شب مي باشد.موتور اين ساعت ETA 2892 است كه با صفحه زيبا تزيين شده است.اين طرح نمايش تغيير ماه در آسمان و روزهاي هفته و ماه را به كار برده است.شيشه اين ساعت ضد خراش و در قاب از فلز استيل استفاده شده است.

EPOS REF: 3400 GMT LIMITED EDITION

نسخه اي ويژه با تعداد 999 قطعه توليد در دنيا.دو موتور مستقل مكانيكي با نمايش دو زمان متفاوت در دو منطقه دنيا كه از دو موتور ETA 2671 در اين ساعت استفاده مي شود.اين موتور توسط ايپوز اصلاح شده است و موتور در زمان دوم به صورت معكوس ساعت را نمايش مي دهد.اين ساعت با يك قاب بيضي شكل از جنس فولاد ضد زنگ و شيشه كريستال ضد خراش ساخته شده است.

EPOS REF: 3405 JUMPING HOUR

اين نوآوري ايپوز مبتني بر موتور اتوماتيك ETA 2892 مي باشد كه توسط ايپوز اصلاح شده است.مهندسين ايپوز تقويم اين مدل را در ساعت 6 و ساعت شمار را در ساعت 3 مجهز كرده اند كه طرحي متفاوت ايجاد كرده است.اين ساعت داراي قاب گرد واستيل با شيشه ضد خراش مي باشد.

EPOS REF: 3429 LIMITED EDITION

اين مدل ايپوز به تعداد 2015 عدد و به صورت محدود توليد شده است.ايپوز با توليد اين مدل شما را به يك ساعت مچي,يك ساعت جيبي و يك ساعت روميزي مجهز مي كند.موتور اين ساعت با كاليبر UNITAS 6498 كوكي مي باشد و يك ثانيه كوچك در ساعت 6 نمايش داده است و در قاب آن از فلز استيل با شيشه ضد خراش استفاده شده است.شماره هاي صفحه با درج خطوط و عدد انگليسي مجهز به فلورسنت براي نمايش شب مي باشد.

EPOS REF: 3431 LIMITED EDITION

اين مدل فوق العاده مجهزبه موتور SW 200 مي باشد كه داراي يك ماژول عقب گرد است.ساعت و دقيقه ها در اين موتور بازسازي شده است.از فلز استيل در قاب و شيشه كريستال ضد خراش در روي ساعت و درب پشت آن استفاده شده است.در موتور ساعت از سنگهاي رنگي سوييسي استفاده شده است و از اين شاهكار 888 قطعه در دنيا توليد شده است.

EPOS REF: 3435 VERSO

نسخه اختصاصي ايپوز محدود به 999 قطعه در دنيا توليد شده است.موتور كوكي UNITAS 6497 در اين ساعت به كار رفته است.موتور ساعت از درب پشت پيدا با درخششي بي نظيرو صفحه ساعت به زيبايي تزيين شده است و محدوده نمايش ساعت درنيمي از صفحه با عقربه ها اشغال شده است.

فابين روهر,اسنوبورد سوييس

فابين روهر دو بارموفق به كسب مقام قهرماني اسنوكرجهان FIS,قهرمان نيمه پايه اروپا و برنده NIPPON OPEN مسابقات معروف ژاپن شده است.به عنوان يك ورزشكار با استعداد و روحي بلند پرواز به عنوان شريك تجاري ايپوز براي نمايش مجموعه هاي اين برند مي باشد.

www.fabienrohrer.ch

گاسيا آردست راننده لهستاني مسابقات موتور سواري

گاسيا آردست يك ستاره در حال رشد در مسابقات موتورسواري مي باشد و در سن18 سالگي ورزشي را برگزيد كه اكثر رقباي او مردان بودند و از اين واقعيت هيچ ترسي هم نداشت.در سن 23 سالگي او تنها زن در رقابتهاي مسابقات قهرماني آئودي TT 2016 بود.پس از موفقيت هاي پياپي آردست او در مسابقات 2012 فرمول 1 راننده BMW شد.در اواخر سال 2013 او به تنهايي كانون توجه مسابقات اتوموبيلراني شد.در سال 2015 او نتايج قابل توجهي در مسابقات آئودي به دست آورد و آردست يكي از چهار نفري بود كه در هر مسابقه امتياز مي گرفت.گاسيا مسير مسابقه را دوست داشت وآن را آناليز مي كرد و به هيجان و آدرنالين علاقه داشت.روياي روزنامه نگاران اول شدن يك زن در مسابقات فرمول 1 بود.

نكات برجسته شغلي گاسيا آردست

2010مقام چهارم مسابقات كارتينگ قهرماني لهستان

2011 مقام اول مسابقات كارتينگ قهرماني لهستان

2012 مقام هفتم جام حذفي فرمول1 BMW

2013 رتبه هجدهم مسابقات قهرماني فرمول 4 BRDC

2014 رتبه سيزدهم جام كاسترول فولكس واگن

2015 رتبه سيزدهم جام TT و رتبه دهم جام كاسترول

2016 جام آئودي اسپرت TT

www.gosiardest.com

پائول شپوركل,ويولونيستي از جمهوري چك

پائول در ابتدا ويولن را در سن پنج سالگي ياد گرفت سپس در كنسرواتور معتبر پراگ و در آكادمي موسيقي مشغول به تحصيل شد.موفق به دريافت جوايز متعددي با يك اثر متفاوت از خودش شد و در سطح بين المللي با اركسترهاي بزرگ چك همكاري مي كرد.پائول 40 قطعه موسيقي بي نظير با ويولون همراه با سونات هاي بي شمار اجرا كرد.

www.pavelsporcl.com

مسابقات چوگان در سوييس

ايپوز چندين سال است كه مسئوليت رسمي برگزاري مسابقات چوگان را بر عهده گرفته است.در مسابقات معتبر بريفيلد سوييس كه 32 بازيكن ميزبان و به 8 تيم تقسيم مي شوند و اين رقابت را برگزار مي كنند كه از جمله چند بازيكن بين المللي چوگان هم در اين بازيها شركت مي كنند.تعداد120 اسب در اين رويداد هيجان انگيز احتياج مي باشد و در مدت چهار روز اتفاق مي افتد و با نمايش ديدني همراه مي باشد.ايپوز و چوگان سنت و ارزشها را به همراه شور و زيبايي به نمايش مي گذارند.

www.pollocup.ch

مسابقات دريفت رانندگي در لهستان

موتورهاي قدرتمند و لاستيكهايي كه مانند سيگار دود مي كنند ويژگي اصلي مسابقات MASTERS GP در لهستان مي باشد و ايپوز از اين رويداد حمايت مي كند.اين مسابقات در تعطيلات آخر هفته در چهارده دور در زمين و از ماه آوريل تا اكتبر برگزار مي شود.ايپوز به عنوان يك شريك قديمي يك ساعت مخصوص اين رقابتها طراحي كرده است. EPOS Sportive Drift Masters GP 3433 ايپوز نسخه ويژه اي با موتور كرنوگراف براي گرامي داشت اين مسابقات طراحي شده است.

www.driftmasters.gp

مسابقات گلف مالزي

Maybank Malaysian Open قديمي ترين و بزرگترين مسابقات گلف حرفه اي دنيا در مالزي مي باشد كه از سال 1962 برگزار مي شود.اين مسابقات در سال 2015 به اوج خود رسيد و جايزه اي به ارزش 3ميليون دلار آمريكا براي آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر گرانترين مسابقات در آسيا و اروپا ميباشد.اين مسابقات بين 117 كشور و در 43 كشور در دنيا پخش مي شود. ايپوز اين افتخار را دارد كه زمان سنج رسمي اين مسابقات را بر عهده دارد.درمالزي مسابقات ديگري به اسم گلف چالش مالزي MercedesTrophy برگزار مي شود كه بيش از 65000 گلف باز را به خود جذب كرده است.شركت كنندگان اين مسابقات در تمام رشته ها فعاليت دارند به همين دليل به مسابقات گلف چالشي معروف است.

www.maybankchampionship.com.my

تاريخچه برند ايپوز


تاريخچه ايپوز(EPOS)

ريشه

ريشه شركت ايپوز به سال 1925 بر مي گردد.در همان سال جيمز اوبرت كارخانه ساعت سازي را در كشور سوييس تاسيس كرد و آنجا را كه مركز توليد ساعت مچي هاي مكانيكي در دنيا بود را راه اندازي كرد.جيمز اوبرت يك مهندس مكانيك مشتاق بود كه زندگي را براي توسعه مكانيزم هاي ساعت اختصاص داد.اواستاد وكارشناس ارشد در هنر خود بود و بيشترين تلاشش را با تمركز بر پيشرفت تكنيك هاي كرنوگراف و ساعتهاي زنگي انجام داد.طبق عادت و رسوم ساعت سازان,او دانش خود را به همسر خود,ژان فيلون منتقل كرد.كسي كه بعدها براي سالهاي متمادي سازنده و پيشتاز توسعه برند ايپوز شد.

منشا ايپوز

در اوايل دهه 80,داستان موفقيت ساعتهاي سنتي و قديمي سوييس متوقف شد.تكنولوژي جديد كوارتز به طور چشمگيري چهره صنعت ساعت سازي را تغيير داد.هيچ كس ديگر نمي خواست ساعتهاي مكانيكي توليد كند به استثناء چند برند لوكس.پيتر هومز,يك متخصص با تجربه در زمينه ساعت سازي در سوييس كه يكي از معدود كساني بود كه هنوز به آينده ساعتهاي مكانيكي اميدوار بود.با اين چشم انداز,او و همسرش ارنا تصميم گرفتند شركت خود را در سال 1983 تشكيل دهند.MONTRES EPOS SA

داراييهاي اصلي آنها اشتياق به ساعت هاي مكانيكي و دانش فني مورد نياز براي ايجاد شاهكارهاي مكانيكي بود.ارتباطات شخصي با افراد كليدي در صنعت ساعت سوييس و همچنين اطلاعات وسيع از بازار جهاني ساعت,پيتر هوفر را قادر ساخت تا برند ايپوز را به خوبي به جلو هدايت كند.از همان ابتدا,هوفر توسط جين فيلون حمايت شد كه نيروي محرك بسياري از نوآوريهاي ايپوزبود.هوفر به مدت 20 سال به طراحي وي تكيه كرد و مجموعه خيره كننده اي را با استفاده از مكانيزم هاي جذاب با همكاري نزديك جان فيلون ايجاد كرد.

عصرجديد

در اوايل سال 2000,پيتر هوفر به دنبال جانشيني بود كه علاقه به صنعت ساعت سازي مكانيكي سوييس داشته باشد و او در نهايت در اين اشتراك گذاري به خانواده چانگ فاستر كه خانواده اي با سابقه عميق در صنعت ساعت سوييس بود را پيدا كرد.ارسلا كه به عنوان رييس جديد شركت انتخاب شد و از يك خانواده ساعت ساز سوييسي بود.همسر او تامي,كه به عنوان مدير عامل شركت كار مي كرد تجربه زيادي در صنعت ساعت سازي سوييس داشت.آنها با همكاري هم سهام شركت را از پيتر هوفر در سال 2002 خريداري كردند و از آن زمان تاكنون نام تجاري ايپوز را توسعه داده اند و محصولات را گسترش داده اند.ميراث طولاني با دانش آنها همواره روي ايجاد شاهكارهاي بسيار پيچيده مكانيكي با قيمت هاي مرقون به صرفه متمركز شده بود و هميشه با شعار هنر در ساخت ساعت به جلو حركت مي كردند.

هنر در ساخت ساعت

با توجه به روح پيشگام و حسن كمال ساعت سازان,سوييس در طول قرون داراي شهرت جهاني منحصر است.ماموريتEPOS حراست از اين ارزشهاي سنتي با استانداردهاي بالا و به روز بود.ساعتهاي EPOS با اشتياق بسيار بالايي طراحي شد و توسعه يافت.كارگاههاي جديدي هم در كوههاي جورا جهت توليد در نظر گرفته شد و از جمله مناطقي بود كه هميشه معروفترين در صنعت ساعت سازي بود.قلب هر ساعت ايپوز با انرژي مكانيكي كار مي كند و سازه هاي اصلي آن را توليد كنندگان به نام سوييسي توليد مي كنند و سپس توسط ساعت سازان ايپوز طراحي و مونتاژ مي شوند.ذهن خلاق طراح در ساخت ساعت مكانيكي كه در دست,بسيار دقيق تزيين شده است و خود نمايي مي كند كه مالك ساعت آن را تحسين كند.مجموعه هاي ايپوز به شدت توسط دوست داران ساعت دنبال مي شود.ساعت هاي اتوماتيك و كوكي كه با كيفيت بالا توسط ايپوز ارائه مي شود.اما هنوز هم با قيمت مقرون به صرفه و در نظر گرفتن ميراث قديمي سوييس.آنها واقعا سزاوار نام هنرمند در صنعت ساعت سازي هستند.

پايه موتورهاي ايپوز

ايپوز غالبا از موتورهاي مكانيكي سوييسي استفاده مي كند.تامين كنندگان موتورهاي ايپوز عبارتند ازSELLITA و ETA كه خود متشكل از UNITAS,VALJOUX,RESEUX مي باشد.

نوآوريهاي ايپوز

ايپوز افتخارات خود را با اختراعات داخلي خود در صنعت ساعت سازي كامل كرد.از آن جمله تاريخ عمودي بزرگ,شاخص 24 ساعته با جهش زياد كه اين مكانيسم بسيار پيچيده و نياز به مهارت ساعت سازي بسيار بالا دارد كه هر ساعت را به يك اثر هنري تبديل مي كند.

EPOS HUNDERTWASSER WATCH

اين اثري از يك هنرمند اتريشي شناخته شده به نام HUNDERTWASSER كه بيش از هفت سال طول كشيد تا اين شاهكار تكميل شود كه بعد توسط ايپوز در نسخه هاي محدود در سال 1993 توليد شد.اين ساعت از فلز طلاي سياه رنگ ساخته شده است و در طرح هاندروارس معمولي طراحي شد.ساعت دو طرفه با دو زمان متفاوت.درست به فلسفه هنرمند سازنده.

EPOS VERTIGO

در اين مدل ايپوز يك ساعت با بند چرم توليد كرده است.قاب متحرك مستطيل دو طرفه با دو صفحه و دو زمان متفاوت اين مدل را معرفي مي كند.

EPOS REF: 3167 POWER RESERVE

اين مدل با نشانگر رگلاتوري ذخيره نيرو در عدد 9 مجهز است.ايپوز با موتور PESEUX 7046 بر اساس حالت مچ با طراحي ظريف و با استفاده از فلز استيل ساخته شده است.

EPOS REF: 3231 RGULATOR WITH MOONFACE

اولين مدل رگلاتور جهان با نمايش موقعيت ماه در آسمان با موتور مكانيكي و موتور با استفاده از فولاد ضد زنگ در قاب ساعت ساخته شده است.

EPOS REF: 3297 BIG DATE

يكي از نوآوريهاي بزرگ در ايپوز در اين مدل مي باشد.اين شاهكار مكانيكي بر روي يك موتور UNITAS 6498بنا شده است و با استفاده از موتورهاي قديمي با نقشه جديد از VENUS S.A كه مهندسان ايپوز اين موتور را با نشان دادن تاريخ بزرگ روي عدد 12 تغيير داده اند.

EPOS REF: 3340 8DAYS

اين شاهكار ساخته شده بر پايه يك موتور هشت ساله قديمي مي باشد.اين ساعت كوكي هشت روز ذخيره شارژ نگه مي دارد.زيبايي مكانيكي آين مدل را مي توان در لايه هاي باز ساعت در صفحه تماشا كرد.طراحي هاي منحصر به فرد نام ايپوز را براي سالها مورد توجه قرار داده است.در ميان ساعتهاي ايپوز اين مدل جايزه GOLDENE UNRUH را به دست آورده است كه زيباترين ساعت سال 2004 در كلاس خود را شامل مي شود.

EPOS REF: 3373 FIVE MINUTE REPEATER LIMITED EDITION

نسخه ويژه و منحصر به توليد 200 قطعه در دنيا با موتور اتوماتيك ETA2892 از جنس فولاد ضد زنگ و مجهز به يك تكرار كننده 5 دقيقه اي در عدد 8 مي باشد.از فلز استيل با درج خلوص 316 و يك شيشه كريستال ضد خراش ساخته شده است.

EPOS REF: 3375 TOURBILLON LIMITED EDIETION

هر ساعت توربيلون نماد فرهنگ ساعت سازي مي باشد.اين نماد ساخت ساعت سنتي سوييس مي باشد و نياز مبرم به ساخت با دست و استفاده از بهترين ساعت سازان است و چنين توانايي اهميت بالايي دارد و توجه دوستداران ساعت را به خود جلب مي كند كه بايد در كلكسيون هاي معتبر هم قرار گيرد.شور و شوق در توليد ساعت منجر به ساخت يك ساعت با چنين پيچيدگي مي شود.موتور توربيلون به طور معلق با حركت دست پرواز مي كند و داراي يك پالت مكانيكي مي باشد و اين مدل به ميزان 110 ساعت شارژ نگه مي دارد.قسمت باز صفحه به شما اجازه مي دهد تا حركت موتور را لحظه اي تماشا كنيد.علاوه بر قسمت باز صفحه دايره اي هم در ساعت 12 طراحي شده است كه نشانگر تاريخ مي باشد و شما مي توانيد تمام نمايش جادويي موتور توربيلون را از درب پشت ساعت هم نظاره كنيد.

EPOS REF: 3383 BIG DATE VERTICALE

هنرنمايي ايپوز از طريق يك شاهكارزيبا.نمايش بزرگ تاريخ عمودي در ساعت 9 منحصر به فرد در سراسر جهان است.طراحي خاص و پيچيده مكانيكي اين ساعت را متفاوت جلوه مي دهد.ابداع تقويم عمودي در ساعت 9 تجليل از سنت ساعت سازي سوييس توسط ايپوز ميباشد.اين موتور در موتورهاي VENUS S.A قبلا توليد شده و ايپوز اين مدل را اصلاح كرده است.

EPOS REF: 3390 24H

ايپوز منحصر به فرد در توسعه كار.اين مدل با همان موتور اتوماتيك ETA 2892 و اصلاح شده توسط مهندسان ايپوز مي باشد و اين شاهكار روز شما را با شماره كامل 24 ساعته همراه مي كند.نمايش تاريخ در ساعت 6مي باشد.فلز استيل در قاب با شيشه ضد خراش كريستال كه در پشت ساعت هم به كار رفته است.24 ساعت شماره كه به روز و شب تقسيم شده است كه اين باعث خواندن سريع زمان با يك تصوير فوق العاده از آسمان ستاره اي و شاخص هاي لومينست مي باشد.

EPOS REF: 3391 BLUE STARS

اين مدل با طراحي مدرن از يك ساعت كلاسيك و تفسير موقعيت ماه در آسمان با يك طرح شفاف از آسمان شب مي باشد.موتور اين ساعت ETA 2892 است كه با صفحه زيبا تزيين شده است.اين طرح نمايش تغيير ماه در آسمان و روزهاي هفته و ماه را به كار برده است.شيشه اين ساعت ضد خراش و در قاب از فلز استيل استفاده شده است.

EPOS REF: 3400 GMT LIMITED EDITION

نسخه اي ويژه با تعداد 999 قطعه توليد در دنيا.دو موتور مستقل مكانيكي با نمايش دو زمان متفاوت در دو منطقه دنيا كه از دو موتور ETA 2671 در اين ساعت استفاده مي شود.اين موتور توسط ايپوز اصلاح شده است و موتور در زمان دوم به صورت معكوس ساعت را نمايش مي دهد.اين ساعت با يك قاب بيضي شكل از جنس فولاد ضد زنگ و شيشه كريستال ضد خراش ساخته شده است.

EPOS REF: 3405 JUMPING HOUR

اين نوآوري ايپوز مبتني بر موتور اتوماتيك ETA 2892 مي باشد كه توسط ايپوز اصلاح شده است.مهندسين ايپوز تقويم اين مدل را در ساعت 6 و ساعت شمار را در ساعت 3 مجهز كرده اند كه طرحي متفاوت ايجاد كرده است.اين ساعت داراي قاب گرد واستيل با شيشه ضد خراش مي باشد.

EPOS REF: 3429 LIMITED EDITION

اين مدل ايپوز به تعداد 2015 عدد و به صورت محدود توليد شده است.ايپوز با توليد اين مدل شما را به يك ساعت مچي,يك ساعت جيبي و يك ساعت روميزي مجهز مي كند.موتور اين ساعت با كاليبر UNITAS 6498 كوكي مي باشد و يك ثانيه كوچك در ساعت 6 نمايش داده است و در قاب آن از فلز استيل با شيشه ضد خراش استفاده شده است.شماره هاي صفحه با درج خطوط و عدد انگليسي مجهز به فلورسنت براي نمايش شب مي باشد.

EPOS REF: 3431 LIMITED EDITION

اين مدل فوق العاده مجهزبه موتور SW 200 مي باشد كه داراي يك ماژول عقب گرد است.ساعت و دقيقه ها در اين موتور بازسازي شده است.از فلز استيل در قاب و شيشه كريستال ضد خراش در روي ساعت و درب پشت آن استفاده شده است.در موتور ساعت از سنگهاي رنگي سوييسي استفاده شده است و از اين شاهكار 888 قطعه در دنيا توليد شده است.

EPOS REF: 3435 VERSO

نسخه اختصاصي ايپوز محدود به 999 قطعه در دنيا توليد شده است.موتور كوكي UNITAS 6497 در اين ساعت به كار رفته است.موتور ساعت از درب پشت پيدا با درخششي بي نظيرو صفحه ساعت به زيبايي تزيين شده است و محدوده نمايش ساعت درنيمي از صفحه با عقربه ها اشغال شده است.

فابين روهر,اسنوبورد سوييس

فابين روهر دو بارموفق به كسب مقام قهرماني اسنوكرجهان FIS,قهرمان نيمه پايه اروپا و برنده NIPPON OPEN مسابقات معروف ژاپن شده است.به عنوان يك ورزشكار با استعداد و روحي بلند پرواز به عنوان شريك تجاري ايپوز براي نمايش مجموعه هاي اين برند مي باشد.

www.fabienrohrer.ch

گاسيا آردست راننده لهستاني مسابقات موتور سواري

گاسيا آردست يك ستاره در حال رشد در مسابقات موتورسواري مي باشد و در سن18 سالگي ورزشي را برگزيد كه اكثر رقباي او مردان بودند و از اين واقعيت هيچ ترسي هم نداشت.در سن 23 سالگي او تنها زن در رقابتهاي مسابقات قهرماني آئودي TT 2016 بود.پس از موفقيت هاي پياپي آردست او در مسابقات 2012 فرمول 1 راننده BMW شد.در اواخر سال 2013 او به تنهايي كانون توجه مسابقات اتوموبيلراني شد.در سال 2015 او نتايج قابل توجهي در مسابقات آئودي به دست آورد و آردست يكي از چهار نفري بود كه در هر مسابقه امتياز مي گرفت.گاسيا مسير مسابقه را دوست داشت وآن را آناليز مي كرد و به هيجان و آدرنالين علاقه داشت.روياي روزنامه نگاران اول شدن يك زن در مسابقات فرمول 1 بود.

نكات برجسته شغلي گاسيا آردست

2010مقام چهارم مسابقات كارتينگ قهرماني لهستان

2011 مقام اول مسابقات كارتينگ قهرماني لهستان

2012 مقام هفتم جام حذفي فرمول1 BMW

2013 رتبه هجدهم مسابقات قهرماني فرمول 4 BRDC

2014 رتبه سيزدهم جام كاسترول فولكس واگن

2015 رتبه سيزدهم جام TT و رتبه دهم جام كاسترول

2016 جام آئودي اسپرت TT

www.gosiardest.com

پائول شپوركل,ويولونيستي از جمهوري چك

پائول در ابتدا ويولن را در سن پنج سالگي ياد گرفت سپس در كنسرواتور معتبر پراگ و در آكادمي موسيقي مشغول به تحصيل شد.موفق به دريافت جوايز متعددي با يك اثر متفاوت از خودش شد و در سطح بين المللي با اركسترهاي بزرگ چك همكاري مي كرد.پائول 40 قطعه موسيقي بي نظير با ويولون همراه با سونات هاي بي شمار اجرا كرد.

www.pavelsporcl.com

مسابقات چوگان در سوييس

ايپوز چندين سال است كه مسئوليت رسمي برگزاري مسابقات چوگان را بر عهده گرفته است.در مسابقات معتبر بريفيلد سوييس كه 32 بازيكن ميزبان و به 8 تيم تقسيم مي شوند و اين رقابت را برگزار مي كنند كه از جمله چند بازيكن بين المللي چوگان هم در اين بازيها شركت مي كنند.تعداد120 اسب در اين رويداد هيجان انگيز احتياج مي باشد و در مدت چهار روز اتفاق مي افتد و با نمايش ديدني همراه مي باشد.ايپوز و چوگان سنت و ارزشها را به همراه شور و زيبايي به نمايش مي گذارند.

www.pollocup.ch

مسابقات دريفت رانندگي در لهستان

موتورهاي قدرتمند و لاستيكهايي كه مانند سيگار دود مي كنند ويژگي اصلي مسابقات MASTERS GP در لهستان مي باشد و ايپوز از اين رويداد حمايت مي كند.اين مسابقات در تعطيلات آخر هفته در چهارده دور در زمين و از ماه آوريل تا اكتبر برگزار مي شود.ايپوز به عنوان يك شريك قديمي يك ساعت مخصوص اين رقابتها طراحي كرده است. EPOS Sportive Drift Masters GP 3433 ايپوز نسخه ويژه اي با موتور كرنوگراف براي گرامي داشت اين مسابقات طراحي شده است.

www.driftmasters.gp

مسابقات گلف مالزي

Maybank Malaysian Open قديمي ترين و بزرگترين مسابقات گلف حرفه اي دنيا در مالزي مي باشد كه از سال 1962 برگزار مي شود.اين مسابقات در سال 2015 به اوج خود رسيد و جايزه اي به ارزش 3ميليون دلار آمريكا براي آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر گرانترين مسابقات در آسيا و اروپا ميباشد.اين مسابقات بين 117 كشور و در 43 كشور در دنيا پخش مي شود. ايپوز اين افتخار را دارد كه زمان سنج رسمي اين مسابقات را بر عهده دارد.درمالزي مسابقات ديگري به اسم گلف چالش مالزي MercedesTrophy برگزار مي شود كه بيش از 65000 گلف باز را به خود جذب كرده است.شركت كنندگان اين مسابقات در تمام رشته ها فعاليت دارند به همين دليل به مسابقات گلف چالشي معروف است.

www.maybankchampionship.com.my

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 154

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1543
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 113
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 1273
  • بازدید سال : 4893
  • بازدید کلی : 421685
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی